Comert electronic

Cuprins

Cuprins

  1. Comert Electronic
    1. Introducere
    2. Servicii Online
    3. Factori ce influenteaza comertul electronic
    4. Tipuri de comert electronic
    5. Aplicatii de comert electronic
    6. Beneficii ale comertului electronic
  2. Sisteme de plata
    1. Clasificare
    2. SET
    3. HBCI
    4. PayPal
  3. Comunitati virtuale
    1. Tipuri de comunitati virtuale
    2. Construirea unei comunitati virtuale
    3. Stadii de dezvoltare
    4. Factori de succes critici
    5. Avantajele principale
  4. eMarket
    1. Relatii de afaceri traditionale
    2. Clasificare – tipuri de piete de munca
    3. Functionalitatea
    4. Conceptie şi realizare
  5. eProcurement
    1. Deficiente
    2. Posibilitati de suport
    3. Variatii posibile ale eProcurement
    4. Categorii
    5. Gradul de integrare pentru eProcurement
    6. Sisteme desktop de procurare
  6. CRM - customer relashionship management
    1. Introducere
    2. Customer care management
    3. Factori de success in relatia cu clientii
    4. Autoevaluarea afacerii şi punctul de vedere al clientilor
  7. Content management
    1. Introducere
    2. Continut / Creare (Producere) de continut
    3. Managementul linkurilor / Navigare
    4. Controlul accesului
    5. Arhitectura de sistem

Subiecte examen

Subiecte examen

Nota examen

Nota finala "Comert electronic":
  1. Nota scris (50%)
  2. Nota laborator (50%)
    1. Proiectare si implementarea unei aplicatii de comert electronic
    2. referat 3-5 pagini pe o tema din curs (minim 3 surse bibliografice)

Observatii

  1. Unelte recomdate pentru realizare filme:
    1. ShareX
      1. permite realizarea de capturi de ecran si adnotarea imaginilor obtinute
      2. permite inregistrarea ca film a zonelor de ecran selectate
  2. Orice tip de documentatie se va tehnoredacta in latex folosind MikTex si TeXnicCenter plecand de la acest sablon .
  3. Descarcare exemplu de prezentare latex ce foloseste pachetul foils .
  4. Detalii prezentare/film:
    1. rezolutie 800x600 - deoarece filmul este destinat utilizarii/vizualizarii cu ajutorul browserului, acesta trebuie sa incapa convenabil intr-o fereastra fara ca utilizatorul sa fie nevoit sa realizeze ajustari de rezolutie sau redimensionari pentru a-l urmari
    2. pe desktop nu vor fi schortcut-uri inutile - la realizarea filmului se curata ecranul si se seteaza un fundal implicit (albastru) pentru a nu distrage atentia de la continut (scenariu de utilizare utilitar prezentat)
    3. contine slide de titlu - primul slide contine un titlu si o descriere a continutului filmului.
    4. cel putin o nota pe fiecare slide - pe fiecare cadru din film se va scrie atat cum fac? cat si ce fac?
    5. fara sonor
    6. atentie la miscarile de mouse - daca nu sunt consistente sunt eliminate din film
    7. ca si regula de stil trebuie avut in vedere ca un astfel de film se adreseaza atat persoanelor cu pregatire informatica cat si celor fara pregatire informatica - orice persoana interesata trebuie sa inteleaga ce face si cum reproduce ceea ce se prezinta in film.
  5. Pentru fiecare tema de laborator se primeste o nota de la 1 la 10.
  6. Se penalizeaza orice teme care nu respecta indicatiile de la laborator si nu implementeaza elementele prezentate in laboratorul respectiv.